Friday 5 August 2011

Affiliate? Ape tu? Orang Kata Boleh Buat Duit Kalau Pandai? Jom Belajar Sama2..

Affiliate Tu Apa?
Affilate ialah program menjana wang yang paling simple dan mampu dilakukan oleh setiap lapisan umur..
Betul ke setiap lapisan umur?
Yup, memang tepat sekali. Sesuai untuk semua peringkat umur..
Affiliate program ni merupakan bisnes yang tidak memerlukan modal..
Ade ke bisnes yang x perlukan modal?
Ade kalau anda bijak menggunakan peluang yang ada.. Mengapa saya katakan bisnes ini tidak memerlukan modal.. Biar saya terangkan serba sedikit tentang program ini mengikut pengalaman saya dan mengikut ilmu yang ada selepas membuat pembacaan daripada pelbagai sumber daripada percuma sampai yang berbayar..
Program ini hanya memerlukan sedikit usaha daripada anda yang betul betul mahu.. Apa yang anda perlukan hanyalah INTERNET + PRODUK ORANG LAIN..
Anda hanya perlu mempromosikan produk orang lain.. Contohnya Brother Amirul Hafiz telah menulis beberapa Ebook yang telah disatukan dalam pakej Usahawan Affiliate .. Belia telah menyediakan ruang untuk sesiapa yang berminat mempromosikan produk beliau.. Ini di namakan affiliate.. 
Bagai mana saya nak dapat duit.. Bukan produk saya..
Jangan risau anda akan dibayar komisen daripada jualan yang dibuat oleh anda.. Anda hanya perlu mendaftar di ruang yang disediakan oleh pengeluar produk yang anda mahu promosikan dan anda akan mendapat link untuk promosi yang akan membantu pengeluar produk mengesan jualan yang telah dibuat hasil daripada usaha promosi anda..

Kesimpulannya..
Apa Yang Anda Perlukan Ialah Ilmu Untuk Mempromosikan Produk Tersebut Untuk Mendapatkan Komisen..

Saya akan terus menulis lagi tentang affiliate program untuk pengetahuan semua.. Saya juga akan berkongsi tips berguna yang saya perolehi daripada Otai Affiliate..

USAHAWAN AFFILIATE 
CARA PANTAS JANA WANG DENGAN AFFILIATE 
Secret - Secret besar  yang selama ini disimpan oleh Top-Top Affiliate akan dibongkarkan satu per-satu!
JOM USAH USAH CLICK GAMBAR ATAS NI
TONTON VIDEO TESTIMONI MEREKA YANG BERJAYA
MEREKA SUDAH BERJAYA ANDA BILA LAGI?
DAPATKAN JUGA 1 VIDEO PERCUMA YANG BOLEH DI DOWNLOAD SEBAGAI HADIAH KEPADA PENGUNJUNG WEBSITE INI





No comments:

Post a Comment

ShareThis